Syrinx
IMIĘ I NAZWISKO: Syrinx
PSEUDONIM: brak
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 2110 lat
POCHODZENIE: drzewo Valen
CHARAKTER: miła, cicha, pomocna, romantyczna, inteligentna, płochliwa, wrażliwa, opiekuńcza.
WYGLĄD: niska (165 cm), szczupła, krótkie, ciemnoblond włosy, piwne oczy, pełne usta, delikatne rysy twarzy.
MOTTO: Bądź niczym bijące źródło, nie zaś jak staw, w którym zawsze stoi ta sama woda.
SYMPATIA: przyroda
NAŁÓG: nadopiekuńczość
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: kocha przyrodę, słońce i wiatr.
UMIEJĘTNOŚCI: zwinna i szybka, wykorzystuje siły natury, ziemi i wody do obrony, porusza się bezszelestnie, rozmawia ze zwierzętami i roślinami.
BROŃ: umiejętność panowania nad siłami natury.
RODZINA: córka boga Ladona
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Zaczarowany Las
HISTORIA: Jak głoszą mity, uciekając przed zalotami satyra Pana, zmieniła się w trzcinę na brzegu rzeki Ladon. Niewielu jednak wie, że było inaczej. Długo uciekała przed nachalnym kochankiem. Wreszcie ojciec nimfy pomógł jej znaleźć schronienie w Zaczarowanym Lesie, gdzie mieszka do dziś. Dba o las i mieszkające w nim zwierzęta. Często pomaga podróżnym odnaleźć właściwą drogę. Kocha naturę i potrafi jej bronić. Niestety od pewnego czasu doskwiera jej nuda, postanowiła więc sprowadzić do lasu nowych mieszkańców.
AUTORKA: greenmir
Eriko Mori
IMIĘ I NAZWISKO: Eriko Mori
PSEUDONIM: Eri
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 458
POCHODZENIE: Jezioro Ijiri
CHARAKTER: Eri to płochliwa, nieśmiała, oraz marzycielska nimfą wodna. Nie lubi ludzi i boi się ich. Jedynie mieszkańcy lasu nie są dla niej straszni. Boi się innych, bo słyszała nieraz o ludzkim bestialstwie. Eriko to miła, romantyczna, inteligentna oraz opiekuńcza istotka. Przygarnęła króliczka, do dziś opiekuje się nim
WYGLĄD: Ma szczupłą sylwetkę, wzrost 160. Jest raczej drobna. Rudowłosa, o żółtych prawie kocich oczach. Nosi głównie sukienki na ramiączkach, ale czasem założy coś innego. Jej włosy są krótkie, a nosi w nich kolorową kokardkę.
MOTTO: ,,Ślepy znajdzie, a głuchy usłyszy - jeśli tylko zechce."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: Woda
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Lubi pływać i rysować.
UMIEJĘTNOŚCI: Potrafi bardzo długo wytrzymywać pod wodą, przemieniać się w sarnę lub łabędzia.
BROŃ: Srebrny łuk.
RODZINA: Jest córą Ryūjin'a
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Mały domek na skraju lasu, nad jeziorem, samo jezioro.
HISTORIA: Nikt nie wie jak przyszła na świat. Bała się ludzi, bo sama nie była człowiekiem. Jednak niektórzy rybacy przebywający nad Ijiri, twierdzą, iż widzieli wychodzącą z wody nimfę tańczącą pod wieczór. Niekiedy również rzekomo jest ona córką Ryūjin'a. Jednak to prawda. Eri zaczęła odwiedzać las. Polubiła go prawie tak samo jak wodę.
AUTOR: Blei
Linn Lovengen
IMIĘ I NAZWISKO: Linn Lovengen
PSEUDONIM: Li
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: 121 lat
POCHODZENIE: Królestwo Alithorn
CHARAKTER: Li jest nieprzewidywalna. Nigdy do końca nie wiadomo, co zrobi w danej sytuacji. Bardzo szczera, zawsze mówi to, co myśli. Często spotyka się z krytyką spowodowaną dziwnym zachowaniem i ekscentrycznym sposobem bycia. Boi się wielu rzeczy, a spośród nich najbardziej ciemności.
WYGLĄD: Jest bardzo niska i szczupła, ale nie chuda. Ma śnieżnobiałą cerę, błękitne włosy, ciemnozielone, duże oczy i prostą grzywkę, opadającą na jej małą twarzyczkę. Przyodziewa niedopasowane ubrania, najczęściej nałożone na siebie w wielu warstwach, zazwyczaj w różnych odcieniach uwielbianego przez nią niebieskiego czy bieli.
PSEUDONIM: Li
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: 121 lat
POCHODZENIE: Królestwo Alithorn
CHARAKTER: Li jest nieprzewidywalna. Nigdy do końca nie wiadomo, co zrobi w danej sytuacji. Bardzo szczera, zawsze mówi to, co myśli. Często spotyka się z krytyką spowodowaną dziwnym zachowaniem i ekscentrycznym sposobem bycia. Boi się wielu rzeczy, a spośród nich najbardziej ciemności.
WYGLĄD: Jest bardzo niska i szczupła, ale nie chuda. Ma śnieżnobiałą cerę, błękitne włosy, ciemnozielone, duże oczy i prostą grzywkę, opadającą na jej małą twarzyczkę. Przyodziewa niedopasowane ubrania, najczęściej nałożone na siebie w wielu warstwach, zazwyczaj w różnych odcieniach uwielbianego przez nią niebieskiego czy bieli.
MOTTO: Wolność jest jedynie w samotności.
SYMPATIA: Brak
NAŁÓG: Brak.
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Malowanie, lisy polarne.
UMIEJĘTNOŚCI: Nie jest zbyt silna ani wytrzymała, ale za to szybka i ma niespotykany refleks. Potrafi zamrozić dosłownie wszystko jedynie za pomocą dłoni, czego czasami nie kontroluje.
RODZINA: Bogini mrozu, Ilyrys.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Niewielka, pomalowana w fantazyjne wzory chatka w górach.
HISTORIA: Przyszła na świat w Alithorn, gdzie panuje wieczna zima. Jako córka Ilyrys była zawsze szanowana, prowadziła spokojne życie. Pewnego dnia na osadę napadła armia złożona z nieznanych dotąd przeciwników dysponujących olbrzymią mocą. Większość zaskoczonych mieszkańców zniknęła, w tym matka dziewczyny. Li została wzięta w niewolę. Przy najbliższej okazji wymknęła się wrogom. Długo błąkała się po świecie, aż w końcu dotarła w góry położone za Zaczarowanym Lasem, gdzie postanowiła zostać na dłużej.
AUTOR: Lunałcia
Szary Wędrowiec
IMIĘ I NAZWISKO: Szary Wędrowiec
PSEUDONIM: Cień
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: nieznany
POCHODZENIE: nieznane
CHARAKTER: tajemniczy samotnik,
WYGLĄD: wysoki, nosi długi, szary płaszcz z kapturem.
MOTTO: Uwierz w siebie, a dostrzeżesz skrzydła swojego anioła.
SYMPATIA: samotność
NAŁÓG: fajka
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: samotne wędrówki, opowieści przy ognisku, spanie pod gołym niebem.
UMIEJĘTNOŚCI: stanowią zagadkę
BROŃ: długi łuk, miecz jednoręczny i sztylet
RODZINA: nieznana
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: wszędzie
HISTORIA: Przemierza świat Dinji. Pojawia się to tu, to tam. Trudno go spotkać. Nie wiadomo nic na temat jego przeszłości, jak i o nim samym. Przez wielu uważany za ducha. Znika we mgle wczesnego poranka.
AUTOR: greenmir
IMIĘ: Keyla
PSEUDONIM: --
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 1014 lat
POCHODZENIE: elf
CHARAKTER: miła,broni swojego zdania,zawsze staje po stronie przyjaciół,
WYGLĄD: 168 cm wzrostu, blondynka, ziemnozielone oczy, jasna karnacja,
MOTTO: "nic nie dzieje się przypadkowo",
SYMPATIA: --
NAŁÓG: uzależniona od podróży i przygód,
HOBBY: wsłuchiwanie się w szum wiatru oraz oglądanie zachodów słońca,
UMIEJĘTNOŚCI: dobrze strzela z łuku oraz umiejętnie włada mieczem,
BROŃ: miecz,łuk,
RODZINA: --
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: góry Paren,
HISTORIA: wcześniej (zanim trafiła do gór Paren) zamieszkiwała kraj elfów Rosinglow,
AUTOR: Magdziaik (konto na howrse)
SYMPATIA: Brak
NAŁÓG: Brak.
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Malowanie, lisy polarne.
UMIEJĘTNOŚCI: Nie jest zbyt silna ani wytrzymała, ale za to szybka i ma niespotykany refleks. Potrafi zamrozić dosłownie wszystko jedynie za pomocą dłoni, czego czasami nie kontroluje.
RODZINA: Bogini mrozu, Ilyrys.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Niewielka, pomalowana w fantazyjne wzory chatka w górach.
HISTORIA: Przyszła na świat w Alithorn, gdzie panuje wieczna zima. Jako córka Ilyrys była zawsze szanowana, prowadziła spokojne życie. Pewnego dnia na osadę napadła armia złożona z nieznanych dotąd przeciwników dysponujących olbrzymią mocą. Większość zaskoczonych mieszkańców zniknęła, w tym matka dziewczyny. Li została wzięta w niewolę. Przy najbliższej okazji wymknęła się wrogom. Długo błąkała się po świecie, aż w końcu dotarła w góry położone za Zaczarowanym Lasem, gdzie postanowiła zostać na dłużej.
AUTOR: Lunałcia
Szary Wędrowiec
IMIĘ I NAZWISKO: Szary Wędrowiec
PSEUDONIM: Cień
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: nieznany
POCHODZENIE: nieznane
CHARAKTER: tajemniczy samotnik,
WYGLĄD: wysoki, nosi długi, szary płaszcz z kapturem.
MOTTO: Uwierz w siebie, a dostrzeżesz skrzydła swojego anioła.
SYMPATIA: samotność
NAŁÓG: fajka
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: samotne wędrówki, opowieści przy ognisku, spanie pod gołym niebem.
UMIEJĘTNOŚCI: stanowią zagadkę
BROŃ: długi łuk, miecz jednoręczny i sztylet
RODZINA: nieznana
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: wszędzie
HISTORIA: Przemierza świat Dinji. Pojawia się to tu, to tam. Trudno go spotkać. Nie wiadomo nic na temat jego przeszłości, jak i o nim samym. Przez wielu uważany za ducha. Znika we mgle wczesnego poranka.
AUTOR: greenmir
Keyla
IMIĘ: Keyla
PSEUDONIM: --
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 1014 lat
POCHODZENIE: elf
CHARAKTER: miła,broni swojego zdania,zawsze staje po stronie przyjaciół,
WYGLĄD: 168 cm wzrostu, blondynka, ziemnozielone oczy, jasna karnacja,
MOTTO: "nic nie dzieje się przypadkowo",
SYMPATIA: --
NAŁÓG: uzależniona od podróży i przygód,
HOBBY: wsłuchiwanie się w szum wiatru oraz oglądanie zachodów słońca,
UMIEJĘTNOŚCI: dobrze strzela z łuku oraz umiejętnie włada mieczem,
BROŃ: miecz,łuk,
RODZINA: --
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: góry Paren,
HISTORIA: wcześniej (zanim trafiła do gór Paren) zamieszkiwała kraj elfów Rosinglow,
AUTOR: Magdziaik (konto na howrse)
Kay Tauaru
IMIĘ I NAZWISKO: Kay Tauaru
PSEUDONIM: Tau
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 19 (podobno)
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: samotnik, zamknięty w sobie, bystry, potrafi zjednać sobie ludzi, świetny aktor, skrycie marzy o lepszym życiu, ukrywa przed światem mroczny sekret.
WYGLĄD: wysoki blondyn, krótko ścięte włosy, wysportowana sylwetka.
MOTTO: "Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: marzenia, książka, przetrwanie.
UMIEJĘTNOŚCI: potrafi błyskawicznie dostosować się do nowej sytuacji, zwinny i wytrzymały, ćwiczy sztuki walki
BROŃ: umysł
RODZINA: nie chce ich znać
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: gdzieś w Mieście
HISTORIA: wychowywał się w rodzinie patologicznej. Ojciec - alkoholik bił jego i matkę. Kay jako nastolatek uciekł z domu i zamieszkał na ulicy. Tu znalazł "przyjaciół", którzy wprowadzili go do "podziemia" - ciemnej strony miasta. Został dilerem i to jednym z najlepszych. W końcu wpadł, ratując kumpla. Jako nieletni trafił do poprawczaka na 2 lata. Wyszedł i postanowił zmienić swoje życie.
AUTOR: greenmir
Shin
IMIĘ I NAZWISKO:
PSEUDONIM:
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 22
POCHODZENIE: Zaczarowany Las
CHARAKTER: bardzo towarzyski, inteligentny, czasem palnie gafę, nieśmiały, opiekuńczy, cichy romantyk.
WYGLĄD: dobrze zbudowany centaur, włosy długie, czarne, szare oczy, sierść myszata.
MOTTO: "Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść dalej."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: śmiech
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: kocha wolność i wiatr we włosach.
UMIEJĘTNOŚCI: opanowany w walce, wytrzymały i zwinny, dobry strateg, opanował mistrzowsko sztukę posługiwania się mieczem i tarczą.
BROŃ: miecz i tarcza
RODZINA: Stilbe i Apollo
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Zaczarowany Las
HISTORIA: Miał radosne dzieciństwo. Pod czujnym okiem nauczycieli szkolił się w sztuce walki. Nie dawno przeszedł inicjacje na wojownika.
AUTOR: greenmir
Amai Nioki
IMIĘ I NAZWISKO: Amai Nioki
PSEUDONIM: Amy
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 8
POCHODZENIE: Japonia
CHARAKTER: urocza, śmiała, delikatna, wygadana, wrażliwa,
WYGLĄD: Amai (j. Słodka) jest niziutka, drobniutka i urocza. Uwielbia chodzić w "pajacykach" z motywem rożnych zwierząt (koty, psy)... Jej włosy są koloru jasnego odcienia różu są dość krótko ścięte, kosmyk z tyłu jest dość charakterystycznie zawinięty.
MOTTO: „Miłość jest jak fajerwerki. Najpiękniejsza w momencie, gdy rozpada się na kawałki.”
SYMPATIA: BRAK
NAŁÓG: Owocowe drażetki
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: zwierzęta
UMIEJĘTNOŚCI: Amai potrafi "zahipnotyzować" wzrokiem (urocze spojrzenie)
BROŃ: Piszczący młoteczek. (bójcie się!)
RODZINA: Siostra - Shinpi oraz zmarli rodzice
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: mieszkanie (razem z siostrą)
HISTORIA: -
AUTOR: Pikachu!
Shinpi-tekina Nioki
IMIĘ I NAZWISKO: Shinpi-tekina Nioki
PSEUDONIM: Shinpi
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 18
POCHODZENIE: Japonia
CHARAKTER: tajemnicza, skryta, spokojna, cicha, zamknięta w sobie, pomocna, odpowiedzialna,
WYGLĄD: Shinpi jest wysoką szatynką, jest przeciwieństwem swojej młodszej siostry... Ma dość bladą skórę i lekko czerwonawe oczy, często czesze sobie dwie luźne kitki, zazwyczaj zakłada luźne rzeczy... (zdecydowanie za duże swetry itp.) Jej wzrok jest często nieobecny.
MOTTO: „Dlaczego pomiędzy marzeniem, a szczęściem jest taka wielka przepaść?”
SYMPATIA: BRAK
NAŁÓG: Herbata
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
BROŃ: Katana
RODZINA: Młodsza siostra - Amai oraz zmarli rodzice
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: mieszkanie (z młodszą siostrą)
HISTORIA: Shinpi miała zupełnie zwyczajne dzieciństwo, zawsze sumiennie zajmowała się swoją siostrą. Po śmierci rodziców w nieszczęśliwym wypadku miłość do niej się dużo bardziej nasiliła i zaczęła być dla Amai jak matka.
AUTOR: Pikachu!
Najada Clow
IMIĘ I NAZWISKO: Najada Clow
PRZYDOMEK: Naja
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 220
URODZINY: 15.11
POCHODZENIE: Czarny Las (zachodnia część Zaczarowanego Lasu)
CHARAKTER: miła, nieufna, inteligentna, lekko apodyktyczna, dążąca do swoich celów, czasem mściwa, lekko zwariowana, sprzeczna.
APARACJA: wysoka (1,85 m), szczupła, wysportowana, długie czarne (pod wpływem emocji zmieniające kolor) włosy, duże intensywnie niebieskie oczy, pełne usta, czarne (również zmieniające kolor jak włosy) skrzydła, podobne do ptasich.
NAŁOGI: brak
HOBBY: książki, strzelanie z łuku,oswajanie zwierząt, jazda konna
MOTTO: Licz na siebie, nie patrz wstecz, żyj teraz.
SYMPATIA: koń
BROŃ: kij z żelaznego drzewa, antyczny skarb starych królów, ma kilka wypustek i wybrzuszeń służących do pomocy w użyciu czarów lub jako schowki. Nikt jeszcze nie zbadał dokładnie tej żelaznej broni.
UMIEJĘTNOŚCI: telepata, telekineta, w pewnym stopniu jasnowdz, uzdrowiciel, panowanie nad żywiołami, szybka, umie się maskować (nie jest w tym doskonała), zwinna, dobrze strzela z łuku i włada mieczem,
RODZINA: Matka - Lira (zielarka i mag), Ojciec - Samos (kupiec i wojownik)
ZAMIESZKANIE: Czarny Las
HISTORIA: Jej rodzina odłączyła się od klanu elfów i zamieszkała w głębi Czarnego Lasu. Najada jako mała dziewczynka, potrafiła oswajać zwierzęta, dzięki czemu przygarnęła ukochanego wierzchowca. Zwierzak został odrzucony przez matkę, jako najsłabszy. Źrebak przejawiał wyjątkowe zdolności - potrafił mówić i zmienia kolory umaszczenia. Dziewczyna później dowiedziała sie, że klacz została zaklęta. Elfka żyje głownie w lesie, ale czasem wychodzi do pobliskich wiosek. Niema przyjaciół poza klaczą.
STERUJE: najada
ARGONA RYUKETSU
IMIĘ I NAZWISKO: Argona Ryuketsu
PSEUDONIM: Zdrajca, Ponury Żniwiarz
PŁEĆ: kobieta
WIEK: bardzo wiele
POCHODZENIE: "Przyszłam z bylekąd, ale co z tego? Zmierzam daleko, hej! Hej! Kolego! Odstaw te sprawę, kochany synku, na jakieś 9 miejsc po przecinku"
CHARAKTER: Argona nie jest dobrą osobą. Jest wyniosła i zimna jak lód, a co się z tym wiąże również dumna, mrukliwa i arogancka. Często używa sarkazmy i ironii, by podkreślić swój dystans do reszty świata, co raczej nie przysparza jej przyjaciół. Zawsze trzyma się na uboczu, jest zamknięta w sobie i oderwana od rzeczywistości. Nie robi nic, czego robić nie musi. Nigdy nie okazuje uczuć... choć może to coś więcej? Może ona po prostu nie ma uczuć? Nie obawia się niczego, nawet śmierci i bólu. Nie ma litości dla wrogów, gardzi słabością. Sama jest nieczuła na ból i zniewagi. Wszystko wydaje się jej nie obchodzić, sprawy ludzi, sprawy nieludzi... Jej jedynym celem jest zabić wszystkie potwory istniejące na świecie. Jest opanowana, bezlitosna i okrutna, śmierć ją bawi i fascynuje. Czasem jest w stanie całymi dniami siedzieć nad powoli konającą ofiarą tylko po to, by obserwować jej przedśmiertne drgawki, rozpacz na twarzy, ból... by słyszeć ostatnie słowa. Nie wykonuje niczyich rozkazów. Potrafi naprawdę uprzykrzyć komuś życie, młodszych (i czasem starszych) potrafi przyprawić o płacz. Woli pracować w pojedynkę, nigdy się nie poddaje, nie ustępuje. Wierzy w wykorzystywanie wszystkich środków do osiągnięcia celu. Kłamie bez mrugnięcia okiem, jednak zazwyczaj jest nawet zbyt szczera. Potrafi doskonale manipulować innymi oraz wykorzystywać ich do swoich celów. Posiada niezwykły dar przekonywania, któremu nie oprze się żaden szanujący życie stwór. Mimo trudnego charakteru zawsze postępuje według swojego pokręconego kodeksu, który nijak ma się do norm społecznych i moralnych wyznawanych przez większość ludzi. Najważniejszy jest dla niej honor i w jego imię zawsze dotrzymuje danego słowa. Cokolwiek obieca, przysięgnie lub powie do trzyma co do joty..., ale nigdy więcej. Nigdy nie wykracza poza zawarty pakt. Wydawałoby się, że gardzi całym światem, a tak na prawdę gardzi samą sobą. Mimo to coś w jej zachowaniu sprawia, że większość ludzi albo darzy ją szacunkiem, albo jej nienawidzi.
WYGLĄD: Jest wysoka, szczupła i umięśniona. Ma czerwone oczy i długie, czarne włosy, które często spina czerwoną tasiemką w pasie. Przez jej prawe oko biegnie blizna w kształcie półksiężyca. Ubiera się zazwyczaj na czarno w wygodne spodnie i koszulki bez rękawów oraz długie rękawice i ciężkie buty. Na to wszystko narzuca czarny płaszcz, który potrafi zmieniać swoją barwę (na inny kolor lub na fakturę otoczenia). Na szyi zawsze wisi medalion w kształcie triquetry oraz krzyżyk, a w lewym uchu nosi trzy kolczyki. Nigdy nie rozstaje się z dwoma katanami wiszącymi u pasa, pistoletem MAG07 oraz różnymi rodzajami noży, shurikenów i igieł do rzucania. Na jej piersi został wyryty ten symbol
MOTTO: "Lecz rzeka wciąż płynie za progiem, a świat czeka na zewnątrz. To świat w jakim przyszło nam żyć"
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: brak
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Interesują ją ciekawe Gry... dla niej całe życie jest grą, w której nie może przegrać, choćby tego pragnęła. Interesują ją jej ulubione pionki i ich położenie. Interesują ją reakcje ludzi na jej czyny, czasem kryjące wiele podtekstów.
UMIEJĘTNOŚCI: analiza to podstawa jej zdolności, ponadto kopiowanie (czy to ataków magicznych, czy ciosów bronią) i odporność na większość form ataku, prócz ataku psychicznego... ale tego lepiej unikać dla swojego dobra. Pozostałych umiejętności zazwyczaj nie używa i tylko nieliczni widzieli je na oczy. Zazwyczaj ci nieliczni nie mogą już opowiedzieć o tym nikomu więcej...
BROŃ: katana imieniem Draken oraz inne ciekawe gadżet do likwidowania nudnych lub zepsutych pionków
RODZINA: nie żyje
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nie ma domu, zawsze wybiera najlepsze miejsce do obserwacji planszy
HISTORIA: A kto mówił, że to proste? Nic w życiu nie jest proste, nawet leżenie. Argona nigdy nie była normalna, ale to doświadczenia ją ukształtowały. Gdy była bardzo mała wymordowano całą wioskę, w której mieszkała, a ją wzięto do niewolniczego obozu walki. Ćwiczono ją tam metodami, o których woli nawet nie wspominać. Ból, strach, śmierć... jedynym twoim celem jest przeżyć... nieudane próby ucieczki razem z innymi dziećmi. Kilkakrotnie udało jej się pomóc jedynie podopiecznym. Potem tortury, kara za sprzeciwianie się rygorowi narzucanemu przez pana. Pozostała w obozie do jego zamknięcia przez Inkwizycję. Potem trafiła do klasztoru sióstr Klarysek. Tam nakazane było milczenie i modlitwa. Tam też nauczyła się wierzyć, że ktoś nad nią czuwa. Cieszyła się czasem spędzonym z siostrami... ale nie trwało to długo. Wkrótce na powrót zabrała ją Inkwizycja, gdy przypadkiem ujawniła swoje piekielne moce. Wtedy niemal spłonęła na stosie. Płomienie muskały jej stopy... wpadła w szał... wszystko wokół spłonęło w czarnych płomieniach. Ludzie. Zwierzęta. Domy... Była przerażona. Szok spowodował najpierw kompletną depresję, potem szaleństwo. Zaczęła tańczyć wśród zwęglonych ciał i pogorzelisk. Gdy przybyli ludzie z innej wioski, ich również zabiła... Zabijała, bo sprawiało jej to radość. Rozpruwała wnętrzności, oddzielała głowę od ciała... A wtedy pojawił się on... Na imię miał Chegon. Coś się w Argonie zmieniło. Pokochała go, jej szaleństwo minęło, a on zabrał ją do siebie. Do niewielkiego dworku rycerskiego. Żyła tam razem z nim przez wiele lat.W szczęściu i spokoju... ale i to się skończyło... Chłopak został pojmany przez wrogów Argony i przybity do muru pobliskiej stolicy za ramiona. Wisiał tam do czasu, gdy dziewczynie udało się dostać do wnętrza grodu i na mur. Ściągnęła go z niego, ale było już za późno... Używając katany Drakena, ukróciła męki ukochanego... Od tego czasu już nigdy nie związała się z nikim. Nauczyła się żyć samotnie i tylko niekiedy gdzieś zatrzymywać. Wiele razy próbowała ze sobą skończyć, ale nic nie było w stanie jej zabić... a próbowała wszystkiego! Woda, ogień, powietrze ziemia... nawet światło! Nic! Była potworem. Nieśmiertelnym potworem. Znienawidziła samą siebie... Była nieśmiertelna, a wszystko co żyło wokół niej przypominało jej o przekleństwie nieśmiertelności. Państwa szybko się rozlatywały, wioski płonęły, stworzenia w jej otoczeniu ginęły. Zwykle wtedy stała z boku i patrzyła, a potem odwracała się i odchodziła. W historii wielu światów jej obecność rzuciła wyraźny cień. Nazywano ją różnie: Jeździec Apokalipsy, Gwiazda Wieczorna, Cień Śmierci lub Ponury Żniwiarz...
Z czasem przestała się tym przejmować i zaczęła patrzeć na to wszystko jako na grę. Jedną wielką Grę, stworzoną dla jej uciechy.
AUTOR: ketsurui
PIERS NLVANS
IMIĘ I NAZWISKO: Piers NIvans (Nie ma to jak Resident Evil x333)
PSEUDONIM: Sasza
PŁEĆ: Chłopak
WIEK: 18
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: Dowiesz się
WYGLĄD: Szczupły młody chłopak, o kruczoczarnych włosach.
MOTTO: Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
SYMPATIA: Wątpi, że kogoś znajdzie...
NAŁÓG: Palenie fajek
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Książki.
UMIEJĘTNOŚCI: Dowiesz się
BROŃ: Secret .
RODZINA: Została mu tylko siostra Shyvana.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Rosja. Moskwa
HISTORIA: Spytaj się go..., a może Ci opowie
AUTOR: Natalciaa555
ALICE NIVANS
IMIĘ I NAZWISKO: Alice Nivans
PSEUDONIM: Shyvana
PŁEĆ: dziewczyna
WIEK: 16
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: Z pozoru wygląda na miłą dziewczynę, i tego się trzymajmy, czasem chamska, Często zAmknięta w sobie.
WYGLĄD: Dość wysoka dziewczyna o kruczoczarnych włosach. Jest anorektyczką, co rzuca się w oczy jako pierwsze.
MOTTO: "Żyjemy w świecie, gdzie co drugi to debil"
SYMPATIA: Szuka
NAŁÓG: Palenie fajekc...Po braciszku -Śmiech-
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Rysowanie i granie na pianinie.
UMIEJĘTNOŚCI: Rysowanie i gra na pianinie
BROŃ: Secret.
RODZINA: Braciszek Piers. Mama nas kochała....Tata również... Ale braciszek tego nie dostrzegał.... Dlatego ich nie lubi...
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Rosja, Moskwa
HISTORIA: Spytaj się jej...
AUTOR: Natalciaa555
IMIĘ I NAZWISKO: Kay Tauaru
PSEUDONIM: Tau
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 19 (podobno)
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: samotnik, zamknięty w sobie, bystry, potrafi zjednać sobie ludzi, świetny aktor, skrycie marzy o lepszym życiu, ukrywa przed światem mroczny sekret.
WYGLĄD: wysoki blondyn, krótko ścięte włosy, wysportowana sylwetka.
MOTTO: "Jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy że jesteśmy jeszcze coś warci."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: marzenia, książka, przetrwanie.
UMIEJĘTNOŚCI: potrafi błyskawicznie dostosować się do nowej sytuacji, zwinny i wytrzymały, ćwiczy sztuki walki
BROŃ: umysł
RODZINA: nie chce ich znać
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: gdzieś w Mieście
HISTORIA: wychowywał się w rodzinie patologicznej. Ojciec - alkoholik bił jego i matkę. Kay jako nastolatek uciekł z domu i zamieszkał na ulicy. Tu znalazł "przyjaciół", którzy wprowadzili go do "podziemia" - ciemnej strony miasta. Został dilerem i to jednym z najlepszych. W końcu wpadł, ratując kumpla. Jako nieletni trafił do poprawczaka na 2 lata. Wyszedł i postanowił zmienić swoje życie.
AUTOR: greenmir
Shin
IMIĘ I NAZWISKO:
PSEUDONIM:
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 22
POCHODZENIE: Zaczarowany Las
CHARAKTER: bardzo towarzyski, inteligentny, czasem palnie gafę, nieśmiały, opiekuńczy, cichy romantyk.
WYGLĄD: dobrze zbudowany centaur, włosy długie, czarne, szare oczy, sierść myszata.
MOTTO: "Skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść dalej."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: śmiech
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: kocha wolność i wiatr we włosach.
UMIEJĘTNOŚCI: opanowany w walce, wytrzymały i zwinny, dobry strateg, opanował mistrzowsko sztukę posługiwania się mieczem i tarczą.
BROŃ: miecz i tarcza
RODZINA: Stilbe i Apollo
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Zaczarowany Las
HISTORIA: Miał radosne dzieciństwo. Pod czujnym okiem nauczycieli szkolił się w sztuce walki. Nie dawno przeszedł inicjacje na wojownika.
AUTOR: greenmir
Amai Nioki
IMIĘ I NAZWISKO: Amai Nioki
PSEUDONIM: Amy
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 8
POCHODZENIE: Japonia
CHARAKTER: urocza, śmiała, delikatna, wygadana, wrażliwa,
WYGLĄD: Amai (j. Słodka) jest niziutka, drobniutka i urocza. Uwielbia chodzić w "pajacykach" z motywem rożnych zwierząt (koty, psy)... Jej włosy są koloru jasnego odcienia różu są dość krótko ścięte, kosmyk z tyłu jest dość charakterystycznie zawinięty.
MOTTO: „Miłość jest jak fajerwerki. Najpiękniejsza w momencie, gdy rozpada się na kawałki.”
SYMPATIA: BRAK
NAŁÓG: Owocowe drażetki
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: zwierzęta
UMIEJĘTNOŚCI: Amai potrafi "zahipnotyzować" wzrokiem (urocze spojrzenie)
BROŃ: Piszczący młoteczek. (bójcie się!)
RODZINA: Siostra - Shinpi oraz zmarli rodzice
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: mieszkanie (razem z siostrą)
HISTORIA: -
AUTOR: Pikachu!
Shinpi-tekina Nioki
IMIĘ I NAZWISKO: Shinpi-tekina Nioki
PSEUDONIM: Shinpi
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 18
POCHODZENIE: Japonia
CHARAKTER: tajemnicza, skryta, spokojna, cicha, zamknięta w sobie, pomocna, odpowiedzialna,
WYGLĄD: Shinpi jest wysoką szatynką, jest przeciwieństwem swojej młodszej siostry... Ma dość bladą skórę i lekko czerwonawe oczy, często czesze sobie dwie luźne kitki, zazwyczaj zakłada luźne rzeczy... (zdecydowanie za duże swetry itp.) Jej wzrok jest często nieobecny.
MOTTO: „Dlaczego pomiędzy marzeniem, a szczęściem jest taka wielka przepaść?”
SYMPATIA: BRAK
NAŁÓG: Herbata
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: -
UMIEJĘTNOŚCI: -
BROŃ: Katana
RODZINA: Młodsza siostra - Amai oraz zmarli rodzice
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: mieszkanie (z młodszą siostrą)
HISTORIA: Shinpi miała zupełnie zwyczajne dzieciństwo, zawsze sumiennie zajmowała się swoją siostrą. Po śmierci rodziców w nieszczęśliwym wypadku miłość do niej się dużo bardziej nasiliła i zaczęła być dla Amai jak matka.
AUTOR: Pikachu!
Najada Clow
IMIĘ I NAZWISKO: Najada Clow
PRZYDOMEK: Naja
PŁEĆ: kobieta
WIEK: 220
URODZINY: 15.11
POCHODZENIE: Czarny Las (zachodnia część Zaczarowanego Lasu)
CHARAKTER: miła, nieufna, inteligentna, lekko apodyktyczna, dążąca do swoich celów, czasem mściwa, lekko zwariowana, sprzeczna.
APARACJA: wysoka (1,85 m), szczupła, wysportowana, długie czarne (pod wpływem emocji zmieniające kolor) włosy, duże intensywnie niebieskie oczy, pełne usta, czarne (również zmieniające kolor jak włosy) skrzydła, podobne do ptasich.
NAŁOGI: brak
HOBBY: książki, strzelanie z łuku,oswajanie zwierząt, jazda konna
MOTTO: Licz na siebie, nie patrz wstecz, żyj teraz.
SYMPATIA: koń
BROŃ: kij z żelaznego drzewa, antyczny skarb starych królów, ma kilka wypustek i wybrzuszeń służących do pomocy w użyciu czarów lub jako schowki. Nikt jeszcze nie zbadał dokładnie tej żelaznej broni.
UMIEJĘTNOŚCI: telepata, telekineta, w pewnym stopniu jasnowdz, uzdrowiciel, panowanie nad żywiołami, szybka, umie się maskować (nie jest w tym doskonała), zwinna, dobrze strzela z łuku i włada mieczem,
RODZINA: Matka - Lira (zielarka i mag), Ojciec - Samos (kupiec i wojownik)
ZAMIESZKANIE: Czarny Las
HISTORIA: Jej rodzina odłączyła się od klanu elfów i zamieszkała w głębi Czarnego Lasu. Najada jako mała dziewczynka, potrafiła oswajać zwierzęta, dzięki czemu przygarnęła ukochanego wierzchowca. Zwierzak został odrzucony przez matkę, jako najsłabszy. Źrebak przejawiał wyjątkowe zdolności - potrafił mówić i zmienia kolory umaszczenia. Dziewczyna później dowiedziała sie, że klacz została zaklęta. Elfka żyje głownie w lesie, ale czasem wychodzi do pobliskich wiosek. Niema przyjaciół poza klaczą.
STERUJE: najada
ARGONA RYUKETSU
PSEUDONIM: Zdrajca, Ponury Żniwiarz
PŁEĆ: kobieta
WIEK: bardzo wiele
POCHODZENIE: "Przyszłam z bylekąd, ale co z tego? Zmierzam daleko, hej! Hej! Kolego! Odstaw te sprawę, kochany synku, na jakieś 9 miejsc po przecinku"
CHARAKTER: Argona nie jest dobrą osobą. Jest wyniosła i zimna jak lód, a co się z tym wiąże również dumna, mrukliwa i arogancka. Często używa sarkazmy i ironii, by podkreślić swój dystans do reszty świata, co raczej nie przysparza jej przyjaciół. Zawsze trzyma się na uboczu, jest zamknięta w sobie i oderwana od rzeczywistości. Nie robi nic, czego robić nie musi. Nigdy nie okazuje uczuć... choć może to coś więcej? Może ona po prostu nie ma uczuć? Nie obawia się niczego, nawet śmierci i bólu. Nie ma litości dla wrogów, gardzi słabością. Sama jest nieczuła na ból i zniewagi. Wszystko wydaje się jej nie obchodzić, sprawy ludzi, sprawy nieludzi... Jej jedynym celem jest zabić wszystkie potwory istniejące na świecie. Jest opanowana, bezlitosna i okrutna, śmierć ją bawi i fascynuje. Czasem jest w stanie całymi dniami siedzieć nad powoli konającą ofiarą tylko po to, by obserwować jej przedśmiertne drgawki, rozpacz na twarzy, ból... by słyszeć ostatnie słowa. Nie wykonuje niczyich rozkazów. Potrafi naprawdę uprzykrzyć komuś życie, młodszych (i czasem starszych) potrafi przyprawić o płacz. Woli pracować w pojedynkę, nigdy się nie poddaje, nie ustępuje. Wierzy w wykorzystywanie wszystkich środków do osiągnięcia celu. Kłamie bez mrugnięcia okiem, jednak zazwyczaj jest nawet zbyt szczera. Potrafi doskonale manipulować innymi oraz wykorzystywać ich do swoich celów. Posiada niezwykły dar przekonywania, któremu nie oprze się żaden szanujący życie stwór. Mimo trudnego charakteru zawsze postępuje według swojego pokręconego kodeksu, który nijak ma się do norm społecznych i moralnych wyznawanych przez większość ludzi. Najważniejszy jest dla niej honor i w jego imię zawsze dotrzymuje danego słowa. Cokolwiek obieca, przysięgnie lub powie do trzyma co do joty..., ale nigdy więcej. Nigdy nie wykracza poza zawarty pakt. Wydawałoby się, że gardzi całym światem, a tak na prawdę gardzi samą sobą. Mimo to coś w jej zachowaniu sprawia, że większość ludzi albo darzy ją szacunkiem, albo jej nienawidzi.
WYGLĄD: Jest wysoka, szczupła i umięśniona. Ma czerwone oczy i długie, czarne włosy, które często spina czerwoną tasiemką w pasie. Przez jej prawe oko biegnie blizna w kształcie półksiężyca. Ubiera się zazwyczaj na czarno w wygodne spodnie i koszulki bez rękawów oraz długie rękawice i ciężkie buty. Na to wszystko narzuca czarny płaszcz, który potrafi zmieniać swoją barwę (na inny kolor lub na fakturę otoczenia). Na szyi zawsze wisi medalion w kształcie triquetry oraz krzyżyk, a w lewym uchu nosi trzy kolczyki. Nigdy nie rozstaje się z dwoma katanami wiszącymi u pasa, pistoletem MAG07 oraz różnymi rodzajami noży, shurikenów i igieł do rzucania. Na jej piersi został wyryty ten symbol
MOTTO: "Lecz rzeka wciąż płynie za progiem, a świat czeka na zewnątrz. To świat w jakim przyszło nam żyć"
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: brak
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Interesują ją ciekawe Gry... dla niej całe życie jest grą, w której nie może przegrać, choćby tego pragnęła. Interesują ją jej ulubione pionki i ich położenie. Interesują ją reakcje ludzi na jej czyny, czasem kryjące wiele podtekstów.
UMIEJĘTNOŚCI: analiza to podstawa jej zdolności, ponadto kopiowanie (czy to ataków magicznych, czy ciosów bronią) i odporność na większość form ataku, prócz ataku psychicznego... ale tego lepiej unikać dla swojego dobra. Pozostałych umiejętności zazwyczaj nie używa i tylko nieliczni widzieli je na oczy. Zazwyczaj ci nieliczni nie mogą już opowiedzieć o tym nikomu więcej...
BROŃ: katana imieniem Draken oraz inne ciekawe gadżet do likwidowania nudnych lub zepsutych pionków
RODZINA: nie żyje
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nie ma domu, zawsze wybiera najlepsze miejsce do obserwacji planszy
HISTORIA: A kto mówił, że to proste? Nic w życiu nie jest proste, nawet leżenie. Argona nigdy nie była normalna, ale to doświadczenia ją ukształtowały. Gdy była bardzo mała wymordowano całą wioskę, w której mieszkała, a ją wzięto do niewolniczego obozu walki. Ćwiczono ją tam metodami, o których woli nawet nie wspominać. Ból, strach, śmierć... jedynym twoim celem jest przeżyć... nieudane próby ucieczki razem z innymi dziećmi. Kilkakrotnie udało jej się pomóc jedynie podopiecznym. Potem tortury, kara za sprzeciwianie się rygorowi narzucanemu przez pana. Pozostała w obozie do jego zamknięcia przez Inkwizycję. Potem trafiła do klasztoru sióstr Klarysek. Tam nakazane było milczenie i modlitwa. Tam też nauczyła się wierzyć, że ktoś nad nią czuwa. Cieszyła się czasem spędzonym z siostrami... ale nie trwało to długo. Wkrótce na powrót zabrała ją Inkwizycja, gdy przypadkiem ujawniła swoje piekielne moce. Wtedy niemal spłonęła na stosie. Płomienie muskały jej stopy... wpadła w szał... wszystko wokół spłonęło w czarnych płomieniach. Ludzie. Zwierzęta. Domy... Była przerażona. Szok spowodował najpierw kompletną depresję, potem szaleństwo. Zaczęła tańczyć wśród zwęglonych ciał i pogorzelisk. Gdy przybyli ludzie z innej wioski, ich również zabiła... Zabijała, bo sprawiało jej to radość. Rozpruwała wnętrzności, oddzielała głowę od ciała... A wtedy pojawił się on... Na imię miał Chegon. Coś się w Argonie zmieniło. Pokochała go, jej szaleństwo minęło, a on zabrał ją do siebie. Do niewielkiego dworku rycerskiego. Żyła tam razem z nim przez wiele lat.W szczęściu i spokoju... ale i to się skończyło... Chłopak został pojmany przez wrogów Argony i przybity do muru pobliskiej stolicy za ramiona. Wisiał tam do czasu, gdy dziewczynie udało się dostać do wnętrza grodu i na mur. Ściągnęła go z niego, ale było już za późno... Używając katany Drakena, ukróciła męki ukochanego... Od tego czasu już nigdy nie związała się z nikim. Nauczyła się żyć samotnie i tylko niekiedy gdzieś zatrzymywać. Wiele razy próbowała ze sobą skończyć, ale nic nie było w stanie jej zabić... a próbowała wszystkiego! Woda, ogień, powietrze ziemia... nawet światło! Nic! Była potworem. Nieśmiertelnym potworem. Znienawidziła samą siebie... Była nieśmiertelna, a wszystko co żyło wokół niej przypominało jej o przekleństwie nieśmiertelności. Państwa szybko się rozlatywały, wioski płonęły, stworzenia w jej otoczeniu ginęły. Zwykle wtedy stała z boku i patrzyła, a potem odwracała się i odchodziła. W historii wielu światów jej obecność rzuciła wyraźny cień. Nazywano ją różnie: Jeździec Apokalipsy, Gwiazda Wieczorna, Cień Śmierci lub Ponury Żniwiarz...
Z czasem przestała się tym przejmować i zaczęła patrzeć na to wszystko jako na grę. Jedną wielką Grę, stworzoną dla jej uciechy.
AUTOR: ketsurui
PIERS NLVANS
IMIĘ I NAZWISKO: Piers NIvans (Nie ma to jak Resident Evil x333)
PSEUDONIM: Sasza
PŁEĆ: Chłopak
WIEK: 18
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: Dowiesz się
WYGLĄD: Szczupły młody chłopak, o kruczoczarnych włosach.
MOTTO: Co Cię nie zabije to Cię wzmocni
SYMPATIA: Wątpi, że kogoś znajdzie...
NAŁÓG: Palenie fajek
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Książki.
UMIEJĘTNOŚCI: Dowiesz się
BROŃ: Secret .
RODZINA: Została mu tylko siostra Shyvana.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Rosja. Moskwa
HISTORIA: Spytaj się go..., a może Ci opowie
AUTOR: Natalciaa555
ALICE NIVANS
IMIĘ I NAZWISKO: Alice Nivans
PSEUDONIM: Shyvana
PŁEĆ: dziewczyna
WIEK: 16
POCHODZENIE: Miasto
CHARAKTER: Z pozoru wygląda na miłą dziewczynę, i tego się trzymajmy, czasem chamska, Często zAmknięta w sobie.
WYGLĄD: Dość wysoka dziewczyna o kruczoczarnych włosach. Jest anorektyczką, co rzuca się w oczy jako pierwsze.
MOTTO: "Żyjemy w świecie, gdzie co drugi to debil"
SYMPATIA: Szuka
NAŁÓG: Palenie fajekc...Po braciszku -Śmiech-
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Rysowanie i granie na pianinie.
UMIEJĘTNOŚCI: Rysowanie i gra na pianinie
BROŃ: Secret.
RODZINA: Braciszek Piers. Mama nas kochała....Tata również... Ale braciszek tego nie dostrzegał.... Dlatego ich nie lubi...
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Rosja, Moskwa
HISTORIA: Spytaj się jej...
AUTOR: Natalciaa555
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz